Rok 2020. Nebýt epidemie by to byl jistě jako každý rok prostě další rok. Já jsem snad nikdy necítil takovou potřebu napsat negativní recenzi jako teď. Protože její vyřešení je absolutně banální. Ale pěkně od začátku.

Na konci srpna (30.8.) jsme si po předchozí pozitivní zkušenosti objednali u Mall.cz tuhle “krabici” https://www.mall.cz/ulozne-boxy/rotho-krabice-sofia-bila . Cena 299,- + 19,- doručení na odběrné místo Uloženky (číslo objednávky 121070691). Následně 1.9.2020 byla objednávka vyzvednuta. Jenže co člověk nechtěl, hned doma byla rozbalena a zjistili jsme, že v ní je úplně jiný obsah.

Konkrétně boty značky Protetika za bezmála 1900,-, což je podstatně velký rozdíl od objednaného boxu za 299,- korun. Ale chápu, chyba se může stát, jsme jen lidi. Takže se snažím dovolat na linku Mall.cz. Doslova to je nadlidský výkon se dovolat živému operátorovi, ale pod záminkou nové objednávky po telefonu se to podaří. Jenže stejně se dozvíte, že máte chybnou dodávku nafotit a poslat reklamaci na reklamace@mall.cz . Řekl jsem si OK, ale vesměs reklamujete něčí chybu. Neměl by to prodejce řešit hned bezodkladně vůči zákazníkovi? Však ten zákazník chybu přece neudělal, to Mall.cz. Tak snad je to zcela logické v zájmu uspokojení zákazníka, aby obchodník svou chybu napravil.

Netroufnu si říct, kolik lidí u nich řeší reakce na maily ohledně reklamací. Odpověď mi došla až 4.9.2020 . Nastala taková ta otřepaná fráze, kdy se za chybu omlouvají a nabízí dvě řešení reklamace. Buď špatnou dodávku dodám na pobočku nebo jej mám zaslat na adresu centrálního skladu. Ale počkat, počkat, tady mi něco nesedí. Obchodník udělá chybu, ale vy ji musíte vyřešit, abyste dostali svou objednávku? Já mám obětovat čas na řešení něčí chyby?

Odpověděl jsem po několika dnech, že bohužel z nedostatku času preferuji nejlépe, aby správnou objednávku dodali třeba cestou přepravky a já jim výměnou dám špatnou dodávku. A on to je strašný problém v roce 2020 takhle vyřešit? Absolutní pohrdání zákazníkem. Nehledě na to, že se může kurýr Uloženky zastavit, dát výměnou správnou objednávku a zkontrolovat si tu špatnou. Pro Mall.cz zřejmě sci-fi.

Druhý den mi opět přišla odpověď, že toto prostě u malých dodávek není možné a že má objednávka nebyla pojištěna. Copak jsem si měl objednávku pojistit proti blbosti obchodníka? Bylo mi nabídnuto proplacení nákladů na cestu/poslání špatné dodávky a navíc bonus! Jako omluvu mi poslali slevový kupón v hodnotě 200,- . Jako vážně? Zacpat zákazníkovi pusu slevou ať už mlčí? Důrazně jsem kupon odmítl, že chci po nich jen banální řešení, nic víc!

Ale naděje přeci svitla, bohužel jen na chvíli. Po údajné komunikaci na reklamačním oddělení najednou byla možnost přepravní služby. Jenže bylo by to jen jednosměrné. Přepravka by si převzala balík a já bych čekal, než dojde konečně správná objednávka. To jsem odmítl s přáním krásného dne.

Proč je v roce 2020 tak těžké pro Mall.cz vyřešit tuhle opravdu banální reklamaci. Zkuste mi prosím z Mallu někdo odpovědět. Já nejsem blbej, opravdu! Když mi dáte logický důvod, třeba ho pochopím. Už toto mohlo být dávno vyřešené a netvrďte, že ne. Jen byste si nesměli mazat zákazníka každý den na chleba. Pro někoho může být prozměnu nepochopitelný, jak se chovám já. To chápu. Ale zkuste se vžít do situace, že uděláte chybu. Jsme jen lidi a je to zcela pochopitelné. Ale jako lidi, se své vlastní chyby snažíme vyřešit, napravit ji. Mall.cz bohužel ne. Opět jednoduché řešení, dodejte mou správnou objednávku a výměnou dostanete hnedka tu špatnou. Nevěřím, že to nejde. Co kdyby mi místo bot dorazil tablet za 10 tisíc korun českých a dělal bych mrtvého brouka? To byste najednou uměli určitě vše vyřešit a troufnu si říct, že bych to ani nerozbalil a už by u mě zvonil někdo. Nepohrdejte prosím zákazníky. Chvástáte se dvojkou na trhu a ve skutečnosti jste tímto řešením absolutní nulou!

A uvedená reklamace si bude nejspíš žít svým vlastním životem… 1.10. oslaví měsíční jubileum, třeba se k tomu dostane i jako dárek její vyřešení 🙂

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno