Chovejte se jako kočka (Stéphane Garnier)

• Nakladatelství: Triton
  • Žánr: rozvoj osobnosti
  • Datum vydání: 16. 5. 2018
Recenze knihy:
Máte doma kočku? Ano? Tak to se v mnoha případech o kterých se v knize “Chovejte se jako kočka” určitě poznáte. Tato menší kniha může být vaším společníkem pro večer nebo cestu. My, ač máme kočky již několik let, tak jsem si některé situace ujasnil až teď. Od přečtení této knihy beru trošku kočky jinak. Protože v nějakých situacích se najdete a přijdete vlastně na to, proč tomu tak je. Asi za největší svůj “objev” považuji tohle – “Kočka si vybírá vás, ne vy ji.” A je to pravda, neboť u nás v rodině máme zkušenosti, kdy si člověk vybere nějakou “papírovou” kočku a vůbec se nepřijde třeba pomazlit. Můžete ji lákat na mňamky jak chcete, dělat stojku nebo kotrmelce a jiné. Prostě ta kočka si vás nevybrala = máte smůlu 🙂 . Kniha je fakt vtipně napsaná a Ziggy mne opravdu dostal. Vřele doporučuji všem a to nemusíte mít ani kočku.

Základní popis děje knihy:

Kočka je váš nejlepší kouč! Svobodná, klidná, zvědavá, pozorující, odolná, elegantní, charismatická, hrdá, nezávislá… Kočka všechno pochopila, dělejme to jako ona! Tato samozřejmost inspirovala Stéphana Garniera k napsání příručky o osobním rozvoji pojaté jinak než podobné knihy. Kočka je svobodná, klidná, pozorující, opatrná, elegantní, charismatická, samostatná, hrdá, nezávislá… Má tolik záviděníhodných vlastností, které můžete snadno rozvíjet, když se jí budete inspirovat ve svém každodenním životě. Nechejte se tedy vést Stéphanem Garnierem a jeho společníkem Ziggym, kteří vám krok po kroku vysvětlí, jak pozorováním vaší kočky zlepšit svůj život. Buďte i vy zvědaví, buďte zen a nároční. Záleží na vás, jak budete jednat, myslet, očekávat! Už nebudete podléhat rozkazům ani tlakům všedního života! V kanceláři, v rodině nebo mezi přáteli vám kočka pomůže lépe zvládat stres, tříbit vaši nezávislost, zvyšovat vaše charisma… Stéphane Garnier a Ziggy nám nabízejí udivující příručku nabitou vynalézavostí, kočičími větami a mazanými radami… které vám změní život! První kniha inspirovaná kočkou, která vám poradí, jak lépe žít všední život!

ZANECHAT ODPOVĚĎ